- Počítače
- Stolní PC
- Příslušenství
- Záruky
- Lenovo SPack 3r NBD on-site (z 3r v servisu) pro ThinkCentre, HC verze
email: obchod@it.cz
generováno: 28.03.2024 21:41
Lenovo SPack 3r NBD on-site (z 3r v servisu) pro ThinkCentre, HC verze
Popis
ThinkPlus TC Spac 3r on-site NBD (z 3r carry-in) - HC
!!! V případě problémů s registrací (chybových hlášení) je nutno kontaktovat přímo oficiální Lenovo registrační podporu na e-mailové adrese lsr@lenovo.com !!!
HC = HARD COPY verze = Krabicové provedené service Packu
Identický jako e-mailová verze P/N: 12X6451
Rozšíření standardní záruky na 3 roky on-site ze 3 leté carry-in.
ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V zemi, kde je zařízení naistalováno, musí proběhnout nákup i registrace Spac.
Jedná se o krabicovou verzi Service Packu na notebooky Lenovo z výše uvedených modelových řad. Registraci lze provést kdykoliv v průběhu základní záruky notebooku, tedy během prvního roku od jeho zakoupení. Po registraci dojde k záměně původní záruky notebooku za záruku garantovanou Service Packem. Tedy 1 rok carry-in bude zaměněn za roky 3 carry-in, a to i v případě, že bude registrace provedena těsně před vypršením původní záruky. Termínem, od kterého se záruka počítá je datum, kdy notebook zakoupil zákazník.
Tento Service Pack obsahuje následující základní údaje:
- Smlouvu o servisních službách ThinkPlus a Lenovo Care = podmínky poskytování servisu
- Odkaz na webový link pro on-line registraci
- Autorizační číslo registrace = originální registrační číslo
- PIN kód skrytý pod stírací plochou (jak na stíracích losech)
- Informace k samotné registraci
- Postup pro nahlášení poruchy
- Možnosti záruk
- Kontakty na technickou podporu
- Další informace o možnostech a službách
POZOR !!! Důležité upozornění !!!
Pokud bude setřena ochranná vrstva, kterou je překryt PIN kód není možné Service Pack vrátit a požadovat dobropis za zboží. Proto si ježtě před setřením ochranné vrstvy z PIN kóku pozorně přečtěte Smlouvu o servisních službách a předem zkontrolujte kompatibilutu Service Packu s daným notebookem a pokud se Smlouvou nesouhlasíte, nebo produkty nejsou kompatibilní NESTÍREJTE OCHRANNOU VRSTVU PIN kódu a obraťte se na produkt managera se žádostí o vrácení.
!!! V případě problémů s registrací (chybových hlášení) je nutno kontaktovat přímo oficiální Lenovo registrační podporu na e-mailové adrese lsr@lenovo.com !!!
HC = HARD COPY verze = Krabicové provedené service Packu
Identický jako e-mailová verze P/N: 12X6451
Rozšíření standardní záruky na 3 roky on-site ze 3 leté carry-in.
ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V zemi, kde je zařízení naistalováno, musí proběhnout nákup i registrace Spac.
Jedná se o krabicovou verzi Service Packu na notebooky Lenovo z výše uvedených modelových řad. Registraci lze provést kdykoliv v průběhu základní záruky notebooku, tedy během prvního roku od jeho zakoupení. Po registraci dojde k záměně původní záruky notebooku za záruku garantovanou Service Packem. Tedy 1 rok carry-in bude zaměněn za roky 3 carry-in, a to i v případě, že bude registrace provedena těsně před vypršením původní záruky. Termínem, od kterého se záruka počítá je datum, kdy notebook zakoupil zákazník.
Tento Service Pack obsahuje následující základní údaje:
- Smlouvu o servisních službách ThinkPlus a Lenovo Care = podmínky poskytování servisu
- Odkaz na webový link pro on-line registraci
- Autorizační číslo registrace = originální registrační číslo
- PIN kód skrytý pod stírací plochou (jak na stíracích losech)
- Informace k samotné registraci
- Postup pro nahlášení poruchy
- Možnosti záruk
- Kontakty na technickou podporu
- Další informace o možnostech a službách
POZOR !!! Důležité upozornění !!!
Pokud bude setřena ochranná vrstva, kterou je překryt PIN kód není možné Service Pack vrátit a požadovat dobropis za zboží. Proto si ježtě před setřením ochranné vrstvy z PIN kóku pozorně přečtěte Smlouvu o servisních službách a předem zkontrolujte kompatibilutu Service Packu s daným notebookem a pokud se Smlouvou nesouhlasíte, nebo produkty nejsou kompatibilní NESTÍREJTE OCHRANNOU VRSTVU PIN kódu a obraťte se na produkt managera se žádostí o vrácení.